בת מצוות מיוחדת

הבת שלכם מתקרבת לגיל 12 והגיע הזמן לתכנן את חגיגת בת המצווה. אתם מתחילים להילחץ, כי אתם יודעים שהיום לא מסתפקים באולם-דיג'יי-אוכל-נאום כמו בימים שאתם חגגתם, היום צריך לחדש ולרגש ואתם לא יודעים איך עושים בת מצוות מיוחדות בלי למשכן שוב פעם את הבית. אל דאגה, זה אמנם לא פשוט, אבל גם לא כל כך מפחיד כמו שאתם חושבים אם פונים לאנשים שיודעים איך עושים את זה נכון.

כל הבנות רוצות שהמסיבה שלהן תהיה אירוע בת מצווה מקורית. וכדי לערוך חגיגות בת מצווה מקורית חייבים לבחור מקום מיוחד ומקורי. לא, זו לא צריכה להיות צדפה שבת המצווה יוצאת ממנה, אבל כן צריך להיות מגוון רחב של אלמנטים ואטרקציות שיהפכו את החגיגה שלכם למסיבה נוצצת שכולם ידברו עליה.

בת מצוות מיוחדות עורכים במקום שגורם לכם להרגיש באווירה המיוחדת והחגיגית כבר כשנכנסים בשערי המועדון. השילוב של העיצוב והמוזיקה גורמים לכם לדפיקות לב מרוב התרגשות. אבל לא רק עיצוב האולם והסאונד המצוין של המוזיקה צריך לספק אתכם כשאתם עורכים חגיגות בת מצווה מקורית, אלא גם אילו אטרקציות צוות המקום מכין כדי להקפיץ את המסיבה. אלו הפרטים הקטנים וגם הגדולים שהופכים סתם עוד מסיבות למסיבות בת מצוות מיוחדות. 

זה יכול להיות שטיח אדום שיגרום לחברים מהכיתה כאילו הם חוגגים בהוליווד, זה יכול להתבטא בתפריט שמורכב ממאכלים שילדים משוגעים עליהם אך בעיצוב יוקרתי שיגרום להם להרגיש מבוגרים, זה יכול להיות גם זיקוקים. כשמתכננים חגיגה שכזאת צריך גם להתחשב בכך שיש שני סוגים שונים לגמרי של קהלים וצריך לשמח גם את הילדים שאמורים להיות מסמר הערב אך גם את המבוגרים.

איך עושים את כל זה בלי לאבד את השפיות? המקום המומלץ לחגוג אירוע בת מצווה מקורית הוא לוקה אירועים בראשון לציון. המקום מכיל שני מתחמים כך שניתן באחד מהם לתת לילדים את תחושת המועדון והמסיבה שהם מחכים לה ובשני לארח את המשפחה והחברים באווירה יוקרתית. לצוות המקצועי של לוקה אירועים ניסיון רב שנים בהפקה בת מצוות מיוחדות וישמחו לענות על כל בקשותיכם מאל"ף עד ת"ו כדי שאתם ויותר מהכול הבת שלכם - תצאו הכי מרוצים שיש בסוף האירוע. ​

 
 
לוקה - בית לאירועים - דרך המכבים 16,  ראשון לציון  |  אימייל: 7dancevents@gmail.com  |  טלפון: 072-33-80-790
פנו אלינו עוד היום ויחד נגשים לכם את החלום !