מקום ליום הולדת 70

אם אתם מחפשים מקום ליום הולדת 70 שיעניק לכם את האפשרות לחגוג את יום ההולדת באווירה שמחה, כיפית, נוצצת ומקורית, לוקה אירועים בראשון לציון הינו בדיוק המקום עבורכם. מועדון האירועים לוקה הינו מועדון מעוצב ומוקפד, עם מערכת סאונד היקפית, עיצוב אלגנטי וחדשני, מסכי וידאו עליהם ניתן להקרין קליפים או תמונות וכמובן צוות מקצועי שישמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את כל מה שצריך לאירוע מושלם. 

אפשרויות חגיגת יום הולדת
בכדי לחגוג ימי הולדת מקורית צריך את המקום המתאים בו תוכלו לארגן ולהפיק את האירוע בדיוק על פי טעמכם. בין אם אתם רוצים אירוע שהוא למשפחה או לחברים, בין אתם רוצים קונספט מיוחד לאירוע שלכם, כמו מסיבת ריקודים תקופתית, אירוע מהסרטים, אירוע של כוכבים או אפילו מופע סטנדאפ, בלוקה אירועים שבראשון לציון ישמחו לעמוד לרשותכם ולספק לכם את כל הדרוש על מנת ליצור אירוע יום הולדת באווירה מיוחדת.

הפקת האירוע
מועדון לוקה אירועים ידאג לכל הדרוש בכדי להפיק את יום ההולדת בצורה הטובה והמיוחדת ביותר, החל מפינות ישיבה, שולחנות אוכל מעוצבים, פינות הגשה ופינות מתוקים. במקום תוכלו למצוא מערכת סאונד היקפית ומתקדמת, מסכי וידאו להקנה של מצגות או קליפים, תאורה מיוחדת ואת כל מה שדרוש על מנת ליצור מסיבת יום הולדת ייחודית וכיפית במיוחד. הצוות של לוקה אירועים ידאג ללוות אתכם בכל התהליך של הפקת האירוע על מנת שתוכלו להיות רגועים ובטוחים כי המסיבה תהייה בדיוק כפי שחלמתם עליה. 

כל הדרוש לאירוע מושלם
בלוקה אירועים בראשון לציון תוכלו למצוא את כל הדרוש להפקת ימי הולדת מיוחדת. הצוות המקצועי של לוקה אירועים בעל ניסיון רב שנים בהפקה של אירועים פרטיים או עסקיים, מסיבות ימי הולדת, אירוע בר מצווה, בת מצווה, חינה ובריתות. החל מהקייטרינג של המקום, בר השתייה המאובזר, צוות המלצרים השירותי והמקצועי – כל אלו עומדים לרשותכם על מנת לאפשר לכם לחגוג את האירוע בצורה הטובה ביותר והמפתיעה ביותר.

חגיגות ימי הולדת עושים בלוקה אירועים בראשון לציון, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות להפקת אירועי יום הולדת משמחים ומרגשים במיוחד, באווירה של מועדון לילה איכותי ויוקרתי. לוקה אירועים מזמינים אתכם להתרשם מן החלל המעוצב, הקייטרינג האיכותי של המקום וכמובן שלל האפשרויות לעיצוב וייחודיות המקום לאירוע בלתי נשכח.

 
 
לוקה - בית לאירועים - דרך המכבים 16,  ראשון לציון  |  אימייל: 7dancevents@gmail.com  |  טלפון: 072-33-80-790
פנו אלינו עוד היום ויחד נגשים לכם את החלום !